?

Log in

[icon] crikey - smile on, little dreamer
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.
View:My Big Fat Head. nice paint job, guys!. now you dunk it. doooo it...dooo it. quoi?. Marc Maron. Greg Behrendt. Greg Proops. Writers-R-Us!. Chess ain't just for geeks!.

Security:
Subject:crikey
Time:09:12 pm
A man born with a cobra in one hand and a baby croc in the other.
Serving Lance from Dairy Deli his lunch this early afternoon, and he asked me "had I heard about Steve Irwin dying?" and I told him to fuck off. "No serious, he's dead. A stingray killed him!" I told him to fuck off some more.
You would think...a crocodile chomping off his neck, or getting nastily mauled by a lion...but a stingray; barb through the heart? Fuck off. But yeah, the Croc Hunter, DOA.
Sad. I liked making fun of him (in a good way). "Woah, crikey!"

So, I'm home. Have been for a week (plus extra).
I'm interested in the 'white horses' I saw punched into the slight hills of South England - south west England - what's up with them? Who put them there? How did they come about?

Liked St Ives - loved the old second hand stores. Old war memorablia (spell that right?) -still too xpensive with the damn old exchange rate. Try not to multiply three times, but you can't help it. So eighteen pounds becomes...ahh fuck it, I'll just browse. Still, bloody good look, I reckon.

Listening to Greg Proops go on about life in England; makes me wanna go back. But on my own.
Photos cazme out alright. One good one of me in Hyde park, but that's about it. Reminds me I have to drop them 'round to the mums'.

Planned to go home at four PM today; told myself that many a time - ended up clocking out at 6:20 pm. Doing some trolley shit (seeing as I'm taking that dept over). Was pissed off but glad at the same time because I did a lotofit with Baden and he's hot (to me), and he's smart as shit, so I learnt heaps too.

Sunday, Monday, Tuesday- I've already worked 43 hours. I still have Wednesday and Thursday to go. And tomorrow's going to be a 12 hour + day, 'cos I'm training up four newbies. Xcellent. Will be tired, but.

More new shizz later, when I'm not as farked.
comments: Leave a comment Previous Entry Share Next Entry


damiansmum
Subject:crikey
Link:(Link)
Time:2006-09-12 09:25 am (UTC)
Crikey alright. I loved him, he was cool. Hugs to Terri, Bindi and Bob.
(Reply) (Thread)

[icon] crikey - smile on, little dreamer
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.
View:My Big Fat Head. nice paint job, guys!. now you dunk it. doooo it...dooo it. quoi?. Marc Maron. Greg Behrendt. Greg Proops. Writers-R-Us!. Chess ain't just for geeks!.